Τετάρτη 8 Απριλίου 2020


Ηρθε πάλι η  Πασχαλιά
 
Πασχαλιά Πασχαλιά
με αγάπη με φιλιά
Πασχαλιά Πασχαλιά

    Σιγά σιγά ετοιμαζόμαστε για να γιορτάσουμε, διαφορετικά βέβαια απ΄ ότι άλλες χρονιές, το Πάσχα.
  Ο καιρός βέβαια μας παραπέμπει περισσότερο σε Χριστούγεννα αλλά…… ίσως να θέλει να μας συμπαρασταθεί στο ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.

  Ας δούμε όμως λίγο μαζί τι κάνουν το Πάσχα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.
 ➤ Στο Λεωνίδιο της Αρκαδίας τη νύχτα της Ανάστασης μετά το
 " Χριστός Ανέστη" αφήνουν να φύγουν ελεύθερα στον αέρα μικρά αερόστατα,που έχουν μέσα τους ένα μικρό κερί.Εκατοντάδες φωτάκια βρίσκονται στον αέρα και ταξιδεύουν μέχρι να σβήσουν.
➤ Στη Φολέγανδρο την Κυριακή του Πάσχα παίρνουν την εικόνα της Παναγίας από το μοναστήρι και για τρεις μέρες την περιφέρουν σε όλο το νησί.Περνούν από όλα τα σπίτια.Οι νοικοκυρές έχουν ετοιμάσει πίτες και γλυκά και κερνούν όλο τον κόσμο. 
            Και λίγα λόγια για το Πάσχα
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

         Η Μεγάλη Εβδομάδα είναι η σημαντικότερη και τελευταία φάση της Σαρακοστής.Με αυτήν ολοκληρώνεται η περίοδος της προσευχής και της νηστείας και οδηγούμαστε στο Πάσχα, που γιορτάζουμε την Ανάσταση του Χριστού. 
 
Κυριακή των Βαΐων

      Ο Χριστός πήγε μαζί με τους μαθητές του στα Ιεροσόλυμα για τη μεγάλη γιορτή των Ισραηλιτών, το Πάσχα. Μπήκε στην πόλη καθισμένος πάνω σ΄ένα γαΐδουράκι.

      Πολλοί άνθρωποι μαζεύτηκαν για να υποδεχτούν τον Χριστό σαν βασιλιά και έστρωσαν στη γη κλαδιά φοινικιάς και ελιάς.         Άλλοι σκαρφάλωναν στα δέντρα για να δουν τον Χριστό και άλλοι κουνούσαν κλαδιά(βάγια) φωνάζοντας: 
      «Ωσαννά! Ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου».

     Αυτή η είσοδος του Χριστού στα Ιεροσόλυμα ονομάζεται Κυριακή των Βαΐων και γιορτάζεται μια Κυριακή πριν το Πάσχα. 




Μεγάλη Πέμπτη – Ο Μυστικός Δείπνος  


        Ο Χριστός, όταν βρισκόταν στη Βηθανία μαζί με τους μαθητές Του, θέλησε να φάνε για ένα τελευταίο βράδυ όλοι μαζί. Πραγματικά συγκεντρώθηκαν οι δώδεκα μαθητές.  
     Πριν αρχίσει το δείπνο, ο Ιησούς έσκυψε και έπλυνε τα πόδια των μαθητών Του. Έπειτα, πήρε στα χέρια Του τον άρτο, δοξολόγησε τον Ουράνιο Πατέρα, έκοψε τον άρτο σε κομμάτια και τον μοίρασε στους μαθητές Του λέγοντας:
        «Λάβετε, φάγετε, αυτό είναι το σώμα μου».
       Μετά πήρε το ποτήρι με το κρασί, ευχαρίστησε και πάλι τον Πατέρα και το έδωσε στους μαθητές Του λέγοντας:      
      «Τούτο είναι το αίμα μου. Πιείτε απ΄αυτό όλοι». 
    ΄Επειτα γύρισε και τους είπε πολύ λυπημένος: 
    «Απόψε κάποιος από εσάς θα με προδώσει». 
Οι μαθητές ανησύχησαν και άρχισαν με αγωνία να Τον ρωτούν τι εννοούσε. 
       Τότε ο Ιούδας σηκώθηκε και έφυγε γρήγορα.  Όταν τελείωσαν, ο Χριστός πήγε με τους μαθητές του στο όρος των Ελαιών για να προσευχηθεί.  





    Μεγάλη Παρασκευή – Η Σταύρωση  


     Μετά απ΄ τον Μυστικό Δείπνο, ο Χριστός πήγε με τους μαθητές Του στο όρος των Ελαιών για να προσευχηθεί. Εκεί ο Ιούδας με τριάντα αργύρια στα χέρια του πρόδωσε τον Χριστό στους Εβραίους μ΄ένα φιλί. Οι στρατιώτες συνέλαβαν τον Ιησού στον κήπο της Γεθσημανής .
        Οι στρατιώτες έσυραν τον Ιησού δεμένο και τον πήραν για δίκη στον Πόντιο Πιλάτο. Τον χτυπούσαν δυνατά με μαστίγια. Τον έφτυναν και Τον ύβριζαν. Του φόρεσαν κόκκινο μανδύα κι έβαλαν στο κεφάλι Του ένα αγκάθινο στεφάνι.
     Ύστερα Του φόρτωσαν ένα βαρύ ξύλινο σταυρό, που τον κουβάλησε μέχρι τον Γολγοθά.  Ο Σταυρός στήθηκε σε κεντρικό σημείο στο ύψωμα, ανάμεσα σε δύο ληστές. 
      Στα χέρια και στα πόδια Του κάρφωσαν μυτερά καρφιά. Ζήτησε νερό και Του έδωσαν ξύδι. 
      Οι μαθητές Του και η αγαπημένη Του μητέρα τον βλέπουν να υποφέρει και νιώθουν αβάσταχτο πόνο. Ο Χριστός πάνω στον Σταυρό λέει τα τελευταία Του λόγια στον αγαπημένο Του μαθητή Ιωάννη και στη μητέρα Του την Παναγία. 
      Στο τέλος φώναξε «Τετέλεσται» και ξεψύχησε.   






H ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ 


        Τρεις μέρες μετά από τον θάνατο και την ταφή του Χριστού, οι τρεις Μυροφόρες πήγαν να αλείψουν το σώμα του Χριστού με μύρα.
      Μπροστά από τον τάφο του Χριστού, οι στρατιώτες είχαν τοποθετήσει μια βαριά πέτρα. Όταν έφτασαν στον τάφο, βρήκαν την πέτρα μετακινημένη από τη θέση της και τον τάφο ανοιχτό.
      Τότε εμφανίστηκε μπροστά τους ένας άγγελος και τους είπε ότι ο Χριστός αναστήθηκε. Οι τρεις γυναίκες χάρηκαν πάρα πολύ και έτρεξαν να πουν στους μαθητές του Χριστού το χαρούμενο αυτό μήνυμα: το «Χριστός Ανέστη».    
         Από τότε, κάθε Μεγάλο Σάββατο, το βράδυ οι καμπάνες της εκκλησίας χτυπούν χαρμόσυνα και μαζεύουν τους πιστούς χριστιανούς για να γιορτάσουν την Ανάσταση.
           Οι ύμνοι που ακούγονται στις εκκλησίες είναι λαμπροί και εορταστικοί. Κάποια στιγμή η Ωραία Πύλη ανοίγει και ο ιερέας με αναμμένη τη λαμπάδα καλεί τους πιστούς λέγοντας:      «Δεύτε λάβετε φως». 
        Μικροί και μεγάλοι πλησιάζουν με τις λαμπάδες τους και παίρνουν από το Άγιο αυτό φως  και ψάλλουν: 
                     «Χριστός Ανέστη εκ νεκρών, 
                 Θανάτω θάνατον πατήσας και τοις
                  εν τοις μνήμασι ζωήν χαρισάμενος».
  Τι θα λέγατε τώρα να κάνουμε μια πασχαλινή κατασκευή

Κοτούλες
Υλικά:

ρολά από χαρτί υγείας,    ματάκια,  πούπουλα,
τέμπερα (καφέ ή  όποιο χρώμα επιθυμεί ο καθένας)

 κίτρινο χαρτόνι κάνσον,σύρμα πίπας κίτρινο, γαλάζιο ή ότι θέλετε
συρραπτικό και κόλλα (υγρή)

Εκτέλεση:
  1.Πρώτα βάφουμε τα ρολά με καφέ τέμπερα μέσα και έξω.

  2.Ύστερα διπλώνουμε στη μέση κάθε κομματάκι από σύρμα                 πίπας και το ανοίγουμε για να φτιάξουμε τα ποδαράκια.

΄Επειτα θα τα συρράψουμε στην κάτω μεριά του ρολού.
 3.  Μετά κολλάμε τα ματάκια.

 4. Στη συνέχεια διπλώνουμε ένα κίτρινο τετραγωνάκι για το ράμφος, το διπλώνουμε, το κόβουμε και το κολλάμε.

 5.Τέλος διαλέγουμε όμορφα φτερά και τα κολλάμε κι αυτά. 
  Αφήστε τα παιδιά ελεύθερα ν΄ αποφασίσουν τη διακόσμηση.


Και λίγες ακόμα ιδέες για κατασκευές



















































Πασχαλινό Παιχνίδι και πολλαπλασιασμός

    Φτιάχνουμε με διάφορα χρώματα αυγά και στη μία πλευρά γράφουμε κάποιο ζευγαράκι από τις προπαίδειες.
     Βάζουμε όλα τα αυγά από την ανάποδη , ώστε να μη φαίνεται ο πολλαπλασιασμός.
    Τα παιδιά διαλέγουν ένα αυγό και το γυρνούν ανάποδα για να δουν τον πολλαπλασιασμό. Αν τον βρουν σωστά (και σχετικά γρήγορα) , παίρνουν το αυγό για να το στολίσουν. 
    Αν κάνουν λάθος ή αργούν πάρα πολύ , επιστρέφουν στη θέση τους περιμένοντας να ξανάρθει η σειρά τους.




Εξάσκηση στη Γραμμάτική μας!!

            ΘΥΜΑΜΑΙ!! 
Χρησιμοποιώ παρομοίωση για να πω ότι κάτι μοιάζει με  κάτι  άλλο.  
 Στην παρομοίωση χρησιμοποιώ τις λεξούλες: σαν, λες και, όπως


       1 .Διαλέγω τη σωστή λέξη από την   παρένθεση και        φτιάχνω παρομοιώσεις.  
( γάιδαρος, αλεπού, κυπαρίσσι, κοράκι, βαμβάκι)     
              

Είναι μαύρο σαν ........................................

Είναι πονηρή σαν ............................................

Είναι πεισματάρης σαν ........................................

Είναι ψηλός σαν ..................................................

Είναι απαλό σαν ..................................................

2.  Τονίζω σωστά τις παρακάτω λέξεις.
     Θυμήσου πότε βάζουμε 2 τόνους!

τα πραγματα σου        τις θαλασσες μας      φωναξε της  

τα παραθυρα τους       βοηθησε τον             το τηλεφωνο σας     το μετωπο του                ακουσε τον                μιλησε του



3. Γράφω τα επίθετα στα τρία γένη, όπωςτο παράδειγμα:

ΑΡΣΕΝΙΚΑ                               

ΘΗΛΥΚΑ
ΟΥΔΕΤΕΡΑ
ο όμορφος
η       όμορφη  
Το  όμορφο
ο καλός


ο γρήγορος



άτακτη

Ο πονηρός




το μικρό



ΘΥΜΑΜΑΙ!!! 

Ρήματα είναι οι λεξούλες που μας λένε τι κάνει κάποιος.
Ουσιαστικά είναι οι λεξούλες που μας δείχνουν πρόσωπα, ζώα, φυτά και πράγματα.

Επίθετα είναι οι λεξούλες που μας περιγράφουν τα ουσιαστικά, τα στολίζουν


4. Βρίσκω το ρήμα, το ουσιαστικό και το επίθετο στις πιο κάτω προτάσεις και συμπληρώνω τον πίνακα:

Ο Ιωάννης παίζει με το γρήγορο αυτοκινητάκι του.

Η Θέκλα τρώει ένα μεγάλο παγωτό.

Ο Νικήτας αγοράζει ένα καινούριο κόκκινο ποδήλατο.



ΡΗΜΑΤΑ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
ΕΠΙΘΕΤΑ























5. ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ!!

 Η Κατερίνα είναι (ψηλή) πιο ψηλή από τη Λουκία.

Η Κατερίνα είναι (ψηλή) ψηλότερη από τη Λουκία.

Ο Νίκος είναι  (γρήγορος) _________________________ από τον Γιώργο.

Ο Νίκος είναι  (γρήγορος) _________________________ από τον Γιώργο. 

Η Μαρία είναι (μικρή) _________________________ από την Αντρεάνα.

Η Μαρία είναι (μικρή) _________________________ από την Αντρεάνα.




6. Συμπλήρωσε τα γράμματα που λείπουν στα ουσιαστικά στις παρακάτω προτάσεις.(προτείνεται για ανάγνωση και όσο θέλετε για αντιγραφή-στις απαντήσεις γράφετε μόνο την λέξη και όχι όλο το κείμενο)



Ο κύριος  Αντών...ς  οδήγησε το  πρω...  το  άλογ...  του  στο  ποτάμ....  για να πιει καθαρό  νερ.... .  Ύστερα το πήγε στο  διπλανό  λιβάδ....  και το άφησε να βοσκήσει το χορτάρ....  . Το μεσημέρ.... το  καβαλίκεψε  και  γύρισε στο χωρι.... . Οι γεωργ..... και οι  κτηνοτρόφ.....  βγάζουν το ψωμ...... τους  με πολύ κόπο. Το καλοκαίρ..... πολλ.... άνθρωπ..... ανεβαίνουν στο εκκλησάκ.... του Προφήτη Ηλία, στην κορυφ..... του βουνού  ν΄ανάψουν  ένα κεράκ.....  Ο Ηρακλής ήταν παιδ.... του Δία και είχε τρομερ.... δύναμ.... .  


7.  Γράφω της ή τις όπου ταιριάζει στις παρακάτω προτάσεις. 


   Αυτές ........... μέρες κάνει καλό καιρό.

Το χώμα αυτής ........... γλάστρας είναι ξερό.

Μην ξεχάσεις να ποτίζεις κάθε βράδυ ............ γλάστρες.

 Το νερό .......... βρύσης είναι καθαρό.

 Ν΄ακούς ............. συμβουλές των μεγαλυτέρων σου.

Περάσαμε ευχάριστα ......... ώρες .......... εκδρομής μας.  


     8.  Γράφω τον ή των όπου ταιριάζει. 


Μου αρέσει να περιποιούμαι .......... κήπο μας.

 ........ καλό άνθρωπο όλοι τον αγαπούν.

Τα νερά ............ δρόμων είναι θολά από τις σκόνες. 

Ο σκύλος κυνήγησε ......... λύκο, αλλά δεν τον έπιασε.

Ακούστηκαν από μακριά οι κραυγές ......... λύκων. 


   9.  

 Ενικός

 Πληθυντικός 
ο γιατρός         

ο άνθρωπος     

ο γεωργός        

ο βοσκός        

Ο μαθητής






    10.        Γράφω Α για τις αντίθετες λέξεις και Σ για τις συνώνυμες.

 .......... .. ήρεμος –ανήσυχος                                         
 …….....  λαχτάρα – επιθυμία

 .........  τόπος– μέρος                                                        
  ..........  ξέρω - γνωρίζω

 ………...   δύσκολα – εύκολα  
                                                                                        
 .............. ρωτώ-απαντώ       

........... εχθρός-φίλος                                                             ............... μικρός-μεγάλος

............    κλαίω-δακρύζω                                                     
 .............. γρήγορα-αργά

.............    χαρά-λύπη                                                            ................. δρόμος-οδός.


11.   Κλίνε τα ουσιαστικά

ενικός  αριθμός
        Ονομαστική
 Ο  κόρακας
  Ο μήνας
  Ο αιώνας
Γενική



Αιτιατική



Κλητική



Πληθυντικός αριθμός
Ονομαστική



Γενική



Αιτιατική



Κλητική








12. Να συμπληρώσεις τις παρακάτω προτάσεις με τα κατάλληλα οριστικά άρθρα.( ΘΥΜΑΜΑΙ!! Οι λέξεις ο, η, το, του, της, των, τον, την, τα, τις, τους που μπαίνουν μπροστά από τα ουσιαστικά και τα επίθετα λέγονται οριστικά άρθρα.) Προτείνετε για αντιγραφή και ανάγνωση!!


 …… Ελένη παίζει με ……. κούκλες της μαζί με  ……  φίλες της.

 ……… Καίτη και ……… Ντίνα, στο πίσω μέρος  ……… αυλής..

  ………  μαθητές και ……… μαθήτριες  καθάρισαν ………  προαύλιο ……… σχολείου.

 ……… πρωί ……… περασμένης  Κυριακής συναντήθηκα με ……… φίλους μου και κανονίσαμε όλες  ………  λεπτομέρειες  ………  εκδρομής.  



13.Κείμενο για ανάγνωση  και κατανόηση:


 Ο μικρός κάστορας και η ηχώ


     Ο μικρός κάστορας ζούσε ολομόναχος στην άκρη της μεγάλης λίμνης. Δεν είχε αδελφούς. Δεν είχε αδελφές. Και το χειρότερο απ΄όλα, δεν είχε ούτε φίλους.
       Μια μέρα, την ώρα που καθόταν στην άκρη της λίμνης άρχισε να κλαίει. Ξαφνικά άκουσε κάτι παράξενο. Στην άλλη άκρη της λίμνης κάποιος άλλος έκλαιγε μαζί του. 
        Ο μικρός κάστορας σταμάτησε να κλαίει για να ακούσει. Αμέσως σταμάτησε να κλαίει και ο άλλος. Ο μικρός κάστορας ήταν πάλι μόνος του. «Μπουχ, χουχ, χουου», έκανε. «Μπουχ, χουχ, χουου», έκανε και η φωνή στην απέναντι πλευρά της λίμνης. 
       Ο μικρός κάστορας σταμάτησε να κλαίει. «Γεια σου!», φώναξε. «Γεια σου!», φώναξε και η φωνή από την απέναντι πλευρά της λίμνης. 
       Ο μικρός κάστορας σκέφτηκε και είπε:  «Είμαι μόνος μου. Χρειάζομαι έναν φίλο». «Είμαι μόνος μου. Χρειάζομαι έναν φίλο», είπε και η φωνή από την απέναντι πλευρά της λίμνης. 
         Ο μικρός κάστορας δεν μπορούσε να το πιστέψει. Στη άλλην άκρη της λίμνης, ζούσε και κάποιος άλλος, που ήταν θλιμμένος και χρειαζόταν έναν φίλο. Πήγε γρήγορα στη βάρκα και ξεκίνησε για να τον βρει. Κωπηλατούσε μέχρι που κάποτε είδε μια μικρή πάπια, που έκανε κύκλους κολυμπώντας.
    - «Ψάχνω κάποιον που χρειάζεται έναν φίλο», είπε ο μικρός κάστορας. 
    -«Εσύ ήσουν που έκλαιγες;» «Πραγματικά χρειάζομαι έναν φίλο», είπε η πάπια. 
     -«Μα δεν έκλαιγα εγώ». «Θα γίνω εγώ ο φίλος σου», είπε ο μικρός κάστορας.
   - «Έλα μαζί μου». Έτσι η πάπια πήδηξε μέσα στη βάρκα. Κωπηλατούσαν συνέχεια μέχρι που είδαν μια ενυδρίδα που γλιστρούσε ολομόναχη πάνω κάτω στην όχθη της λίμνης.  ««Ψάχνουμε κάποιον που χρειάζεται έναν φίλο», είπε ο μικρός κάστορας. «Εσύ ήσουν που έκλαιγες;» 

    - «Πραγματικά χρειάζομαι έναν φίλο», είπε η ενυδρίδα. «Μα δεν έκλαιγα εγώ». «Θα γίνουμε εμείς οι φίλοι σου», είπε ο μικρός κάστορας και η πάπια. «Έλα μαζί μας».
     Έτσι η ενυδρίδα πήδηξε μέσα στη βάρκα. Κωπηλατούσαν μέχρι που είδαν μια μικρή χελώνα, που λιάζονταν ολομόναχη πάνω σ΄έναν βράχο. ««Ψάχνουμε κάποιον που χρειάζεται έναν φίλο», είπε ο μικρός κάστορας. «Εσύ ήσουν που έκλαιγες;» 
     «Πραγματικά χρειάζομαι έναν φίλο», είπε η χελώνα.
    «Μα δεν έκλαιγα εγώ». «Θα γίνουμε εμείς οι φίλοι σου», είπε ο μικρός κάστορας, η πάπια και η ενυδρίδα. «Έλα μαζί μας». Έτσι η χελώνα πήδηξε μέσα στη βάρκα και κωπηλατούσαν και κωπηλατούσαν, μέχρι που έφτασαν στην άκρη της λίμνης.
     Εκεί ζούσε ολομόναχος ένας σοφός γερο-κάστορας σε ένα σπίτι από λάσπη.Ο μικρός κάστορας του είπε πως κωπηλάτησαν σε όλη τη λίμνη, για να βρουν ποιος έκλαιγε. «Δεν ήταν η πάπια», είπε ο μικρός κάστορας. «Δεν ήταν η ενυδρίδα, μα ούτε και η χελώνα. Ποιος ήταν άραγε;»
   - «Ήταν η ηχώ», είπε ο σοφός γερο - κάστορας. 
   -«Και πού μένει;» ρώτησε ο μικρός κάστορας.
   - «Στην άλλη άκρη της λίμνης», είπε ο σοφός γερο-κάστορας. «Όπου και αν βρίσκεσαι, η ηχώ είναι πάντοτε στην απέναντι πλευρά της λίμνης.
   - «Μα γιατί κλαίει;» ρώτησε ο μικρός κάστορας. 
     -«Όταν εσύ είσαι θλιμμένος, είναι θλιμμένη και η ηχώ», είπε ο γερο-κάστορας. «Όταν είσαι ευτυχισμένος, είναι ευτυχισμένη και η ηχώ». 
     -«Μα πώς μπορώ να τη βρω και να γίνω φίλος της;» ρώτησε ο μικρός κάστορας. «Δεν έχει κανένα φίλο, όπως εγώ». 
      «Έχεις εμένα», είπε η πάπια. 
     «Και εμένα», είπε η ενυδρίδα. 
      «Και μένα», είπε η χελώνα. 
     Ο μικρός κάστορας τα έχασε.  «Ναι», είπε, «έχω πολλούς φίλους τώρα!» Και ήταν τόσο ευτυχισμένος, που είπε ξανά πολύ δυνατά: «Έχω πολλούς φίλους τώρα!» 

        Από την άλλη άκρη της λίμνης, μια φωνή του απάντησε:  «Έχω πολλούς φίλους τώρα!»
      «Βλέπεις;» είπε ο σοφός γερο-κάστορας. 
     «Όταν είσαι ευτυχισμένος, είναι ευτυχισμένη και η ηχώ. Όταν έχεις φίλους, έχει φίλους και αυτή». 
      «Ζήτω!», φώναξε δυνατά, απαντώντας τους: «Ζήτω!»



        Τώρα νομίζω έφτασε η ώρα για  ΚΡΕΜΑΛΑ 
           και λίγη ακόμα διασκέδαση με τις λέξεις και το                ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΕΞΕΩΝ.

                               Πόσες λέξεις βρήκατε;

      🔺   Για την Πέμπτη  να γράψετε την παντομίμα και την άσκηση 1
      🔺   Την Παρασκευή τις ασκήσεις   2,3,4
      🔺   Τις υπόλοιπες ασκήσεις 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 τις γράφετε  όποτε θέλετε στις γιορτές. 
      🔺    Για αντιγραφή επιλέξτε μαζί με τα παιδιά είτε από αυτά που σας προτείνουμε είτε από το παραμύθι.
      🔺  Πρότασή μας να ασχοληθείτε με Πασχαλινές δράσεις, να φτιάξετε κουλουράκια, κουλούρες, να κάνετε κατασκευές, να ακούσετε και να διαβάσετε πασχαλινές ιστορίες και να μας στείλετε κάποια κατασκευή σας για να την βάλουμε στη σελίδα μας!!!!!!!
      🔺  Παράλληλα μπορείτε να δείτε και τις Γλωσσικές ασκήσεις και παιχνίδια που έχει αναρτήσει ο  Κύριος Γιάννης Ελευθεριάδης, καθώς και από το τμήμα ΖΕΠ που υπάρχουν κι εκεί διάφορες δράσεις που θα αρέσουν στα παιδιά.

                                   ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ 
                        
                                 Κ Α Λ Ο    Π  Α  Σ  Χ   Α
  

1 σχόλιο:

Πάνος Λ. Β1 είπε...

Ήταν πολύ ωραίο το κείμενο!