Κυριακή 5 Απριλίου 2020



Δευτέρα  6 Απριλίου 2020




Καινούρια βδομάδα σήμερα!!!

Καλήμερα παιδιά!!! Καλημέρα σ΄ όλους μας!!!

Μετά από ένα καλό πρωινό και τ΄ απαραίτητα

χαμόγελα 😊😊😊😊είμαστε έτοιμοι για τ΄ αγαπημένα

μας μαθηματικά!!! ΄

Προγραμμα:

Δευτερα: Άσκηση 1,4 και από την 6 ένα πρόβλημα. 
Τριτη: Άσκηση 2,5 και από την 7 ένα προβλημα.
Τεταρτη: Άσκηση 3 και 8.
Πεμπτη: Επανάληψη 1,2,3 και ένα πρόβλημα πρόσθεσης και αφαίρεσης. 
Παρασκευη: Σπαζοκεφαλιά: διατυπώνω δύο προβληματακια με ότι πράξεις θέλω. 


Ασκήσεις:
1.Προπαίδεια 3 και 6
2.Προπαίδεια του 7
3.Προπαίδεια του 8
4.Κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο
5.Κάθετη αφαίρεση με δανεικό
6.Προβλήματα πρόσθεσης 
7.Προβλήματα αφαίρεσης
8.Υπολογίζω ρέστα 2 ευρώ

και.......τώρα έφτασε η ώρα για λίγο παιχνίδι!!!!!!!   

Διευκρινίσεις: Τις προπαιδειες τις αντιγράφουμε μια φορά στο τετράδιο μας.
                                  Στις σπαζοκεφαλιες σκεφτόμαστε και γράφουμε πρόβλημα ακόμα
                                  και με δύο πράξεις. 

Τώρα ας θυμηθούμε κάποια ευχάριστα που κάναμε!!!!!
Και τι άλλο θα μπορούσε να είναι εκτός από……

ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ
Είστε ‘ετοιμοι παιδιά;

1.Ανεβαίνω, κατεβαίνω, μπαινοβγαίνω κι   ανεβομπαινοβγαινοκατεβαίνω. 

2. Έχω μια αμυγδαλιά ,
   Που κάνει
   Μύγδαλα, τσίγδαλα,
   Μυγδαλοτσιγδαλότσιγδα

3. Κούπα καπακωτή,
   κούπα καπακωμένη,
   κούπα ξεκαπάκωτη,
   κούπα ξεκαπακωμένη

4. Ο τζίτζιρας, ο μίντζιρας,
ο τζιντζιμιντζιχόντζιρας,
ανέβηκε στην τζιντζιριά,
στη μιντζιριά,
στην τζιντζιμιντζιχοντζιριά,
να φάει τα τζίντζιρα, τα μίντζιρα,
τα τζιντζιμιντζιχόντζιρα.
με την κούπα τη χρυσή.

5. Ανεβαίνω στη μηλιά
και πατώ στην καρυδιά
πίνω το γλυκό κρασί 

6.Τρεις έντεκα , τρεις δώδεκα ,
τρεις δεκαπέντε κι έντεκα
κι εφτά κι οχτώ και δεκαοχτώ
και πέντε κι έξι και μισό
κι ένα και δύο κι ενάμισι
και πε μου πόσα κάνουν.

ΙΔΕΑΑΑ!!!!!!!!!
Μπορείτε να ηχογραφήσετε τον εαυτό σας να λέει  τους γλωσσοδέτες και μετά να το ακούτε!!!

Και συνεχίζουμε ακάθεκτοι στα………. ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ!!!!!!!


1. Ανεβαίνει, κατεβαίνει και χωρίς να τρώει παχαίνει, μοναχά στριφογυρίζει, την κοιλίτσα του γεμίζει.
 Τι είναι;

2. Με το κρύο τη φοράει, με τη ζέστη τη μαδάει.
 Τι είναι;

3. Άμα τη δέσω, περπατεί, κι άμα τη λύσω, στέκει.
Τι είναι; 

4. Είναι ένα θεριό που το πρωί περπατεί με τα τέσσερα, το μεσημέρι με τα δύο και το βράδυ με τα τρία.
Τι είναι; 

5. Κλειδώνω, μανταλώνω, τον κλέφτη μέσα βρίσκω.
Τι είναι; 

6. Έχω ένα βαρελάκι κι έχει δυο λογιών κρασάκι.
Τι είναι;

7. Όλα τ’ ακούει, μα τίποτε δε μπορεί να πει.

Τι είναι;



Ας συνεχίσουμε τώρα με μια κρεμάλα


Ας θυμηθούμε και λίγο κάποιες ασκήσεις στη ΓΛΩΣΣΑ

1.    Να βρεις τα δίψηφα φωνήεντα και τα δίψηφα σύμφωνα των παρακάτω    και  να τα γράψεις                                                                                                   

               Δίψηφα φωνήεντα                      Δίψηφα σύμφωνα

Μπουκάλι             .........ου..........                           .......μπ............. φθόγγοι                ........................                           ........................ υιοθετείται           .......................                            .......................

Τσιγκούνης          .......................                            .......................

γλειφιτζούρι        .......................                            .......................

Τσαντίζεται         .......................                             .......................

2.Βάλε τόνο όπου πρέπει.
Πως σε λενε;
Ποιο είναι το ποδηλατο σου;
Που ειναιοι συμμαθητες σου;
Που εβαλες το δοντι που σου βγηκε;
Θα φας μακαρονια η ρύζι;
Που πηγαν οι πελαργοι και τα χελιδονια.
Σημερα στιςΝκουνιες ηρθε η Χριστινα η η Παναγιωτα;


    3. Βάλε τόνο και διαλυτικά εκεί που χρειάζεται
ρολοι, φαι,  μαιμου,  γαιδουριτσα,  κοροιδευω  τσαι  χαιδεμενος,   πλαι,   λαικη,   μποι,   ψαροκαικο,   νεραιδα,  πλαινος

4.Συμπληρώνω τις λέξεις και τις χωρίζω σε τέσσερα κουτάκια ανάλογα με    το αν ακούω  αφ ή αβ  και εφ   ή   εβ

Αφ             

αβ


    
    










εβ             

εφ           


    
    
  








5.Να συμπληρώσεις τα κενά των παρακάτω λέξεων με:
Α)  σκ ή ξ:  ......έτος,     ......ένος,          πα......ιμάδι,    τα......ίδι              ά......ηση,            άμα......α,           ......επή,          δα......άλα
Β)  σπ ή ψ  :......αλίδι,  α......ιρίνη,   ......ίρτο,      ά......ητος, ......άνιος,           λά......η,          δι......άω          ......άω,         ......ητό     
  Γ) στ ή τσ:    α......έρι,      πε......έτα,       κορί......ι, κά......ανο  ......αφύλι,       κάλ......ες,     περι......έρι,         πά......α

  
6.Για αντιγραφή και ανάγνωση να διαβάσετε από το βιβλίο ΓΛΩΣΣΑΣ του μαθητή Γ΄ τεύχος      στη σελίδα 14 και την άσκηση 6 το ποίημα του Γεωργίου Σεφέρη ''Λίγο ακόμα'' και να κλίνουν τα ουδέτερα ουσιαστικά που έχει στο τετράδιο εργασιών.

Την Τρίτη να γράψουν τις εργασίες 1, 2 , 3
Την Τετάρτη την 4,  5
Την άσκηση 6 την γράφουν όποτε θέλουν. 

Τέλος θέλουμε να σας πούμε ένα μεγάλο
 ΜΠΡΑΒΟ  
για την προσπάθεια σας!!!! 
Με αγάπη κα Τώνια και κος Μηνάς














Δεν υπάρχουν σχόλια: