Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

ΠΈΜΠΤΗ 7 ΜΑΙΟΥ.

        Αγαπημένα μαθηματικά και σήμερα για να μάθουμε να μετράμε καλύτερα τα ευρώ και βεβαία να τα αποταμιεύουμε μιας και εξαφανίζονται προτού τα βάλουμε στη τσέπη μας!!!!
        Το παραπονεμένο μας βιβλίο έχει το πρώτο λόγο σήμερα. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε και το Α΄ τεύχος. Αγαπητοί γονείς μοιράζουμε τις εργασίες ανά μέρα για να μην κουραζόμαστε! 

Και το προγραμματάκι μας ξανά: 

Πέμπτη: Βιβλίο μαθητή τεύχος Α΄σελ. 34 (μόνο) και ασκησούλες 2 και 4 από ΕΔΩ.
Παρασκευή: Βιβλίο μαθητή τεύχος Α΄σελ. 36 (μόνο) και ασκησούλες 1,2,3 από ΕΔΩ.
Σάββατο: Βιβλίο μαθητή τεύχος Β΄σελ. 30 (μόνο) και ασκησούλες 2,4 από ΕΔΩ.
Κυριακη: Πάμε βόλτα και ξοδεύουμε από τα λεφτά του μπαμπά!!!!


Κατι ξεχασα!!! Την γελοιογραφία της εβδομάδας.


Και επειδή καλό είναι να είμαστε έξω αλλά όχι με πολύ κόσμο,  ας βάλουμε στην παρέα μας και την ΓΛΩΣΣΑ


1.Συμπληρώνω τις πιο κάτω λέξεις με δίψηφα σύμφωνα και τις γράφω εκεί που ταιριάζουν:

Φε_ _άρι, _ _ αίνω, _ _ιτζίκια, _ _ ύνομαι,σφου_ _ άρι,_ _ ρώ, _ _ αστούνι, πέ_ _ ε, _ _ ουκάλι, κο_ _ ός, δα_ _ ώνει,τε_ _ ώνει,
 _ _ άντα, ταξι_ _ ής, α_ _ αλιά, ε_ _ γγόνι, πά _ _α ,κολυ_ _ ώ, στρο_ _υλό, βαλί_ _ α, _ _ εκούρι, _ _ άκι, _ _ άμι
μπ _____________________________________________________ γκ_____________________________________________________
γγ_____________________________________________________
τζ_____________________________________________________
Τσ__________________________________________________
ντ _____________________________________________________

Και τώρα  Ωρα για ΠΑΙΧΝΙΔΙ για να δούμε τι πόντους θα μαζέψετε.



2.Φτιάχνω προτάσεις όπως το παράδειγμα 
(την θυμάστε αυτή την άσκηση; Ήταν η αγαπημένη σας)

τα φύλλα –τα παιδιά               τα φύλλα των παιδιών
τα εργαλεία – οι αγρότες        __________________________
ο κόπος- οι εργάτες               __________________________
τα φύλλα- τα δέντρα               __________________________
τα βιβλία- τα παιδιά               __________________________
τα σπίτια- τα χωριά               __________________________
τα γλυκά – οι νοικοκυρές      __________________________
το κουτί – το σπίρτο             __________________________    
το δάχτυλο- το χέρι              __________________________
το χιόνι – το βουνό               _________________________
το πεύκο  - το δάσος           _________________________


 
  

3 .Συμπληρώνω τα ρήματα σε –εύω και τα βάζω σε αλφαβητική σειρά.

    Μαζ____________      αγναντ___________          κλαδ___________    Χορ____________      δουλ_____________          νηστ_________          Ζηλ____________      φυτ______________         ψαρ_________ 
γειτον_______   ___    ταξιδ_____________         θεραπ________


     

ΧΜ!! Στο παιχνίδι σκέφτηκα να καλέσω και την  ΤΟΛΜΗΡΗ  
Τι λέτε συμφωνείτε;
 

4. Σχηματίζω αντίθετες λέξεις βάζοντας μπροστά α-,αν- ή ξε -
(αφού συμβουλευτώ και την ΓΛΩΣΣΑ 

    βάφω - ξεβάφω                         ορατός – αόρατος 
             
 πλένω    __________                   διπλώνω    __________
 ήσυχος   __________                 μπερδεύω    __________         πιστός     __________                      άξιος      __________             φυσικός   __________                    κουρδίζω  __________         βιδώνω   __________                    στολίζω    __________ 
δυνατός  __________                     σκονίζω   __________       γνωστός  __________                   όμοιος   _________                   Φουσκώνω __________                  βέβαιο  __________          
  
5. Κλίνω στο τετράδιο: η κότα, η μάγισσα.
(Αφού συμβουλευτώ πάλι την  ΓΛΩΣΣΑ
 
   

6.  Κάνω φράσεις όπως το παράδειγμα.

η τσάντα –η δασκάλα           η τσάντα της δασκάλας         
η φλόγα –η φωτιά             __________________________
οι ρίζες –οι αχλαδιές         __________________________
οι σημαίες –οι χώρες        __________________________
η κουζίνα –η γιαγιά          ___________________________

    

7. Κλίνω κι εγώ τα παρακάτω ρήματα

Εγώ ανεβαίνω,   εγώ βγαίνω,   εγώ μένω
      (Συμβουλεύομαι πάλι την  ΓΛΩΣΣΑ
 http://e-didaskalia.blogspot.com/2017/12/online_7.html
 
 


Την Πέμπτη θα κάνετε την 1,2,3,4 άσκηση
  Την Παρασκευή την 5,6,7       
Το Σαββατοκύριακο σας περιμένει πολύ δουλειά.
Ξέρετε γιατί;
Μα είναι η γιορτή της Μητέρας!!!!
Θέλω να σκεφτείτε και να φτιάξετε ότι πιο χαρούμενο
και όμορφο μπορείτε.
Μία κάρτα, ένα μήνυμα για την ΜΗΤΕΡΑ, ένα μπουκέτο με
λουλούδια, ένα μεεεεγααάαλοοο φιλί, κάτι θα σκεφτεί το 
μικρό σας μυαλουδάκι.
Λέτε να χαρεί και αυτή αν της δώσουμε ένα βραβείο;
 
Γιορτή της μητέρας - Δωρεάν εκτυπώσιμα διπλώματα για την καλύτερη μαμά86568090_page_0013D Butterfly image 6                 Make an easy DIY Happy Mother's Day card with big pop up flower beautiful enough to keep and frame! Tutorial, video & free printable templates for both handmade versions and Cricut print and cut! - A Piece of Rainbow #diy #crafts #crafting #papercraft #papercrafts #greetingcard #valentinesday #birthday #mothersday #flower #cricut #cricutmaker #cricutcrafts
Εγώ σας προτείνω και το παρακάτω ποιηματάκι, αλλά να το γράψετε με δικά σας γραμματάκια και να βάλετε πολλά πολλά χρώματα και ζωγραφιές.
 
                           ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΙΗΤΗΣ!
       Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν και κάνε το δικό σου ποιήμα για τη γιορτή της μητέρας! Μην ξεχάσεις να βάλεις τίτλο!
Στη μαμά μου θα το ......
Πως πολύ την.......!
Μες στα μάτια με ......
Κι όλη η Γη......!

Με ξυπνάει το ......
Κι είναι πάντα......!
Ετοιμάζει πρωινό
νόστιμο κι .........!

Σαν το σίφουνα ........
Όλη μέρα........
Και ποτέ δεν .........
Σβούρα είναι και........!

Το χέρι της όταν ........
Κάθε φόβο τον.......
Το χέρι μου μες στο .....της
Είμαι εγώ ο ......της!

Στης μαμάς μου τη.......
Που είναι αυτή την .......
Θα της δώσω ένα ......
Θα της πω κι ένα .........!

   Να περάσετε ένα όμορφο, ανοιξιάτικο και 
ανάλαφρο Σαββατοκύριακο
 


Οι Δάσκαλοι σας,
Τόνια Κωνσταντακάκη 
Μηνάς Φραντζεσκάκης.


(Υ.Σ.Στο κυψέλη της e-me  του Β1 θα σας στείλω ένα μικρό μηνυματάκι και κάποιες ασκήσεις για να δοκιμάσουμε την επικοινωνία μας και από εκεί.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: